Guess Who's Back? :)

Jumat, 10 Desember 2010






                                                                      Photographer: me :)
My gorgeous friend Olja, our lovely insider from Amsterdam is back at home, for  a while, and she brought me those beautiful gifts for my b-day!!!! Yaaaaay, i loveee them! Leopard heart shape bag, flower ring and cute necklace are my new accessorize for this upcoming cold days! Thank you my dear, you know how much i love you!!!!! We will probably  make some post together soon! Hope that you will like it!

Naša draga Oljica nam je došla u posetu, i pogodite šta je donela?!!! Evo ostatka mojih rođendanskih poklončića, leopard torba u obliku srca, prsten i ogrlica! Jeeeeee!!!!Hvalaaa Oljoooo mojaaaaa!!!!L.O.V.E. znaš sve!!!! :) Jedva čekam da ih iskoristim u nekoj kombinaciji! Nadam se da će vam se dopasti koliko i meni, a ja ću se potruditi da uskoro napravimo i neko zajedničko slikanje, dosta je bila u senci!   :) ♥♥♥

Tidak ada komentar :

Posting Komentar

 
Diberdayakan oleh Blogger.