Creamy, fashion, life, style....

Rabu, 08 Desember 2010










                                                                      boots: alberto guardiani,
                                                                      bag: zara,
                                                                      jacket: penelope&monica cruz for mango,
                                                                      scarf: pashmina,
                                                                      pants: bershka,
                                                                      tank top: no name,
                                                                      short cardigan: no name,
                                                                      watch: guess,
                                                                      earrings: h&m,
                                                                      rings: no name,
                                                                      necklace: vintage,
                                                                      long chain necklaces: six,
                                                                      photographer: Ludmila
Are you remembering that i told you about Belgrade street style a while ago!? Well, what i didnt tell you then is that im contributor! :) Yaaaay, and i wanna thank to sweet Ludmila, for involving me in that great project!We went for a coffee yesterday, took some photos and really enjoyed !!!Hope that you will like my outfit and support our one month old site! :) Thank you!!!

Preslatka Ludmila i ja smo juče provele divno popodne... :)  Već duže vreme smo se dogovorale i konačno uklopile naše obaveze! Istinski sam uživala u ćaskanju sa njom!Prvo je palo slikanje "preko veze" za Belgrade street style, a onda smo se slikale za moj blog i našu dušu! :) Različite reakcije prolaznika, više me ne čude, tako da je ovo veliko jeeee za mene, počela sam da se opuštam posle tri meseca! :) Uhuu....
Već sam pisala o Bss-u , i hvala vam na divnim reakcijama, ono što vam tada nisam rekla jeste, da sam postala saradnik , zahvaljujući Ludmili naravno, i veoma sam ponosna! :)
E sada.....sigurno se pitate zbog čega sam se baš ja slikala? Razlog je vrlo jednostavan, želela sam da pokažem svim ljudima, kako nije ništa strašno fotografisati se za sajt koji govori o vašem stilu i želi da ga podeli sa onima koji u tome istinski uživaju i žele da prate!Prva reakcija ljudi na slikanje je Ne, kada se pomene interent onda ono postane NE ! A priznaćete da nema ničega lošeg u tome!Naravno, mnogi će sada reći da je to normalno postalo za mene zbog onoga što već radim  na svom blogu, ali verujte, da me je neko pre par meseci zaustavio na ulici i rekao da sam odlično obučena, da imam stila,  i da želi  da zabeleži , svakako bih pristala i blistala od sreće jer je neko to primetio!
Želim  da se zahvalim svima koji su probili led u toku ovih mesec dana, bili oduševljeni idejom i pristali bez ikakvih ubeđivanja na slikanje! 
Nadam se da će biti sve više vas koji će vrlo rado to učiniti! :)
Hvala Ludmili na odličnim fotografijama!
p.s. nove pantaloneeee :)

Tidak ada komentar :

Posting Komentar

 
Diberdayakan oleh Blogger.